A SEO nem csak segít nekünk releváns, organikus (ingyenes) forgalmat generálni weboldalunkra,
de fontos szerepet játszik a Google hirdetések optimalizálásában is.

Technikai SEO

A weboldalak fejlesztése már a kezdeti stádiumokban megköveteli, hogy technikailag megfeleljen a Google által támasztott elvárásoknak. A technikai keresőoptimalizálás első sorban az oldal indexelhetőségét hivatott javítani a keresőrobotok számára, azonban a különböző scriptek (pl.: CSS, JS) kezelését és betöltését is szempontként kezeljük. Amennyiben az oldal technikai felépítése megfelelő, kezdhetjük a tartalom optimalizálását.

Onsite SEO

Az oldalunkon megjelenő tartalmak, így például a képek, a szövegezés és annak megfelelő kulcsszóhasználata némileg kimeríti az Onsite SEO fogalmát, de a gyakorlatban mégis több annál. A képek formátuma, tömörítése, az aloldalak Meta adatai, a HTML DOM elemek megfelelő használata mind tényező az oldalon belüli keresőoptimalizálás közben.

Offsite SEO, az oldalon kívüli keresőoptimalizálás

Igen. Az oldalon kívüli keresőoptimalizálás egy egészen más kategória, mint a Technikai, vagy az Onsite SEO. Valójában a kivitelezéshez szükséges erőforrások is jóval magasabbak, mint bármely más tétel a SEO készletében. A téma alatt a más oldalakon megjelenő, de a mi honlapunkra mutató (releváns!) és természetes(nek tűnő) linkek építését értjük, másnéven a linképítést. Itt, - ahogy a Google hirdetések kattintásai is - nem annyira a mennyiség, mint inkább a minőség, a relevancia számít.

A Google figyelembe veszi, hogy a ránk hivatkozó weboldalak, avagy a Backlinkek milyen oldalakról érkeznek (forgalom, minőség, stb) és mi a horgonyszöveg, ami linkként hivatkozik az oldalunkra.

Az Offsite SEO tehát egy hosszú folyamat, amihez elengedhetetlen (többek között) a komoly médiakapcsolatok megléte és a dedikált időbeli ráfordítás. Ez viszont nem csak a SEO értékünket, de a márkaismertségünket is segít növelni.

Ingyenes konzultáció