Nem a kattintások mennyisége a lényeg. Az a fontos, hogy a megfelelő emberek kattintsanak! Azok, akik valós érdeklődők, és ezáltal valós értéket képviselnek. A kevesebb néha több.

Google fizetett hirdetés

A Google Ads jelenleg a leghatékonyabb, és leggyorsabban megtérülő hirdetési rendszer, mely jó kezekben elősegíti, hogy a találati lista csúcsára jussunk. A szolgáltatás önmagában persze nem elég, ha hosszú távon gondolkodunk; weboldalunkat is optimalizálnunk kell például az organikus (nem fizetett – ingyenes) találatok növelése érdekében.

Hirdetéskezelés, keresőmarketing

Szinte minden piac telített. Éppen ezért kiélezett verseny megy a potenciális ügyfelekért, amiből következik, hogy szinte lehetetlen a felhasználók célzott megszólítása nélkül érvényesülni. Legyen az oldal tetején, amikor az ügyfelei keresnek; bízza szakértő kezekre hirdetései optimalizálását, Google Ads kezelését!

Cégünk hivatalosan is Google Partner.
Google Partner jelvény

Google hirdetések

Lehetőségünk van célcsoport szerinti célzásra, és a kattintás alapú hirdetés lehetővé teszi, hogy csak akkor fizessünk, amikor valaki rákattint a hirdetésünkre. Nagyon jól lehet szabályozni a költségkeretet, így nem fordulhat elő, hogy kifutunk az Ön által meghatározott hirdetési keretből. Lehetőség van a kifejezések és a kulcsszavak eredményeinek mérésére és ezáltal könnyen és rugalmasan optimalizálható a hirdetés és a célzás.


Ezek a klasszikus Google Ads (AdWords) hirdetések a Google találati listájának tetején és legalján találhatók - az ábrán sárgával jelölve. A fizetett Google Ads hirdetéseket követik az organikus, azaz a természetes, nem fizetett megjelenések. Jellegénél fogva a keresőhirdetések a tudatos felhasználókat célozzák meg, akik egy adott termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődnek.

Keresőhirdetés

Display hirdetések

A display hálózat (GDN, avagy Google Display Network) az online marketing világában a legtöbbet látott hirdetési forma. A keresőhirdetésekkel ellentétben első sorban vizuális elemekből áll. A display hirdetések is kattintás alapján kerülnek elszámolásra és jellemzően hatalmas megjelenési mennyiséget produkálnak, bár jóval alacsonyabb átkattintási aránnyal (CTR - Click Through Rate).

Ennek a hirdetési formának a legnagyszerűbb felhasználási módja a Remarketing, avagy a weboldalunkon konvertált - és távozott - látogatók célzása. A display hirdetések lehetnek képek, videók vagy akár animációk is, sőt Gmail hirdetések is. Ezzel a hirdetési formával legtöbbször a neten böngészve magazinok, blogok és Google partner oldalak tartalmai közé ékelve találkozhatunk.

Látható eredmény

Keresőhirdetés

Lényegtelen, hogy milyen felületen hirdetünk, soha nem a kattintások száma a lényeg, hanem az, hogy a megfelelő célcsoport kattintson, akik egyébként valós érdeklődők és ezáltal valós értéket képviselnek.


A kevesebb néha több. Bebizonyítottuk, hogy kis költségvetéssel is lehet jó eredményeket elérni és ennek ügyfeleink látják előnyét!


Sajnos viszonylag gyakran találkozni azzal a problémával, hogy a versenytársak módszeresen lekattintják a hirdetéseket azzal a céllal, hogy lemerítsék a hirdető versenytárs keretét, kizárva Őt ezzel a versenyből. Ez elfogadhatatlan piaci gyakorlat, a jó hír viszont az, hogy tudunk segíteni, le tudjuk tiltani a versenytársait!

Online marketing és webfejlesztés egy kézben

Kattintásra ajánláskor nem csak a céloldal relevanciáját nézi a Google, hanem annak bizonyos szempontok alapján meghatározott értékelését. Ezek a szempontok pedig átfedésben vannak a SEO bizonyos tételeivel, így a Google egy minőségi rostát állított fel minden weboldal számára.

Mi feltérképezzük a hibákat és ki is javítjuk őket, így egy kézben végzünk el szinte mindent, ami a hatékony online marketinghez és a kiemelkedő digitális jelenléthez szükséges. Legyen a cél webfejlesztés, keresőmarketing, vagy közösségi média marketing, mi fel vagyunk készülve.

Weboldal készítés

Gyakori kérdések

Google Ads hirdetés árak, avagy mennyibe kerül?

A Google Ads hirdetési költségek 3 részből állnak. Új fiók esetén egy ún. fiók telepítési díjat számolunk fel egyszeri költségként. Áll továbbá a havi kampánykezelési díjból és a hirdetésekre szánt összegből. A kezelési díj több szempont alapján kerül kiszámításra.
Kérjen ajánlatot, vagy használja kalkulátorunkat!

Mennyit érdemes a hirdetésekre költeni?

Ez attól függ, hogy mi a kampány célja. Egy vállalati oldalnál például nem a látogatók száma, hanem azok relevanciája a lényeg. A költségkeretet általában a célcsoporton belüli várható kattintásonkénti költséget figyelembe véve határozzuk meg illetve azt nézve, hogy például a kiválasztott kifejezésekre és kulcsszavakra az elmúlt egy évben mekkora volt a keresési mennyiség.

Mennyibe kerül egy kattintás?

Ez nagyon sok mindentől függ. A céloldal relevanciájától, a hirdetések minőségi mutatójától, a versenytársak stratégiájától, a célzott piactól és szezontól is...

Mi történik a forgalommal a hirdetések után?

A keresőhirdetések és a keresőoptimalizálás két külön dolog, és bár bizonyos mértékben hatással vannak egymásra, a fizetett forrásból származó forgalom nagy része a hirdetések leállítását követően elvész.

A versenytársak lemerítik a hirdetési keretemet! Mi tévő legyek?

Sajnos nem ritka az az elfogadhatatlan gyakorlat, hogy a versenytársak azért kattintanak egymás hirdetéseire, hogy lemerítsék a keretüket és ezáltal kizárják Őket a megjelenítésből. Tudunk segíteni, ki tudjuk zárni a versenytársait!


Ingyenes konzultáció