Facebook Marketing

Facebookon a marketing úgy általában nem a közvetlen vásárlásról vagy lead generálásról szól, hanem olyan követőbázis kiépítéséről, akik segítségével Facebook oldalunkat exponálhatjuk és akiken keresztül kulcsfontosságú üzeneteket közvetíthetünk szélesebb körben.

Optimalizálás

A maximális interakció / konverzió elérésének érdekében kritikus fontosságú, hogy az adott üzenetet a megfelelő formában tegyük közzé abban az időszakban, amikor a célközönségünk a legaktívabb. Ennek az időszaknak a meghatározásához közösségi-analitikai programokat használunk.

Építsen releváns követőbázist!

A Facebook tökéletes eszköz a B2C, tehát a végfelhasználói csoportot célzó kampányoknak. Az emberek jelentős része idejük nagy részét idővonaluk böngészésével töltik, legyen szó munkába menetről, ebédszünetről, vagy a hazautazásról és a lefekvés előtti 20 percről.


Ebből kiindulva a megfelelően időzített és jól összerakott tartalommal nem csak hűséges és aktív követőtábort tudunk kiépíteni, de piactól függően akár egy jól konvertáló vásárlói bázist is. A megfelelő gyakorlati és elméleti tudás nélkül azonban nem lehet közösségi platformokon érdemi eredményt elérni.

Facebook hirdetések

Facebook oldal menedzsment
keretén belül vállaljuk

Facebook bejegyzések írása

Feltérképezzük a konkurenseit, megnézzük, ők hogyan kommunikálnak, és természetesen figyeljük az iparági trendeket.

Facebook hirdetések

Ahogy a Google Ads esetében, úgy a Facebook hirdetéseket is komplett stratégia alapján építjük fel.

Interakció

A követőkkel törődni kell, amit Ők interakcióval hálálnak meg. Mi vállaljuk, hogy aktívan tartjuk az oldalt.

Hirdetési stratégia

Annak érdekében, hogy a Facebook hirdetések hatékonyan és jól működjenek, egy előre megtervezett jól kigondolt és gondosan kivitelezett stratégiát kell megalkotni. Több kampány, esetenként több hirdetési platform - például a Google kampányok - erősítik egymás eredményességét. Ezért (is) szükséges előre tervezni és mérföldkövek formájában meghatározni mit és mikor teszünk közzé.

Facebook Pixel

Ahogy a Google Analytics segíti a Google Ads célzását és ellenőrzését, úgy a Facebook számára ott a Facebook Pixel hasonló célokra. Enélkül elég körülményes követni a weboldalra irányuló hirdetési forgalom konverzióit, hogy melyik hirdetések mennyi bevételt termelt, továbbá a Pixel hiánya gyakorlatilag lehetetlenné teszi a remarketinget.

A/B tesztelés

A Facebook egy elég intuitív felületet biztosít a felhasználóknak a hirdetések létrehozására, de nem olvassa ki az eredményeket és nem optimalizálja a hirdetéseinket helyettünk. Ez rendszeres odafigyelést igényel és analitikai szemléletet.


Ingyenes konzultáció